090807

hejjsan

säger ju att det itne alls blir lika mkt bloggning nu när alla är tillbaka, Så igår var vi hemma hos Vicki typ jag, hon, ludde, rasmus, henke,sarah, lina, sen kom Amanda och Nici oxå och ahhahaha, sen runt typ två så drog amanda jag och killarna hem, dom hade cyklar och vi tävla med dom på moppen SÅ RAMLAR LUDDE AHAHHAHAHAHAHAHA FY VAD JAG GARVA JAG DOOOOG! 2 GÅNGER! HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA NÄR HAN SKYLLE STYLA! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA jag somnade med vääärsta leendet för jag tänkte bara på bilden när han ramla, asså bäääästa! hahaha men idag så ska jag och amanda göra lite business sen ska vi dra till munkholmen med Rasmus och Ludde ;)
sen blire hope på kvällen oxå för det var fett länge sen,
aja seeya

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

sv: jag sticker ut ändå eftersom jag som kör den är cool ;)

haha nämen jag sticker ut för att jag kör snabbast av alla, hehe.

2009-08-07 @ 17:44:44
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0