090810

åh hej, har inte skrivit på hjela dagen för pappa kom och väckte mej klockan ett och sa att vi skulle åka snart till IKEA så jag hoppa in i duschen och medans jag står där så han ba nu åker vi, så hade han satt på sej skorna och allt. jag ba men hallå... så jag fick stressa sen åt vi på max och sen in till ikea som jag hatar, dom hade INGENTING ASSÅ DOM TÄNKER VERKLIGEN MED ARMHÅLAN! GAAAAAH haaaataaa ikeaaaaaa och allt annat som har med inredninig att göra! men hittade lite grann, så får se nu hur rummet blir.. ska åka iväg och köpa säng och sånt snart, och detaljer då måste Elida följa med för hon har verkligen öga för design, ja bättre än mej i alla fall. haha
näe men sen så drog vi hem med liite saker, är ändå rätt så nöjd med det vi köpte men behövs mer.
ajaaaaa, pallar inte skriva, vill faktiskt gå ner och sova på mitt rum.
om exakt en vecka så har jag varit första dagen i skolan....nejnejnejnejnejnejnejnej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0