090812

Sitter hära hemma hos Amanda nu, somnade runt typ tre men jag har inte sovit så bra i natt vet inte arför, vaknade lixom hela tiden. Så nu klockan ett vaknade vi, ska väll hem senare för bensinen i moppen räcker typ ens inte hem hahah, får bara hoppas att jag slippe rulla hem den sista biten haha. aa sen får vi se om jag kan ta mej till Sara, ska se med Malin om hon går eller åker buss ;)
jaao men tänkte bara säga att jag lever typ, drar hem lite senare så blire slappdag idag, 4 dagar kvar på sommarlovet. uuusch, fattar inte hur jag ska klara det hära. Så äre ett helt år kvar till sommarlovet igen....


har varit en fett bäst sommar med världens bästa vänner,
synd bara att den tog slut så fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0