090823

I'M HOME!

har haft sjukt kul med mina absoluta favoritvänner!
resan var bäst, satt med th, ludde, amanda, rasmus och ludde. Sen satt Dennis och Emma oxå med oss lite.
aja, har i alla fall haft fett kul under helgen, men om man bortser från mitt ben och min arm, haha kunde inte böja benet på typ hela fredagen och hela lördagen, sen blev det bättre på lördagen så typ ramla jag rakt på knäskålen så det blev värre, fast idag är det nästan helt bra. Förutom den stora sårskorpan da, haha.
ah, men i morrn äre skola, har fått byta till a gruppen, vill på ett sätt gå kvar i b gruppen för där går ju typ, moa stina, rebecka och sofia, och man vill ju va i samma grupp som dom. Men om inte th går där med mej så skulle det inte vara lika kul. Så jag och Th går i a gruppen nu...jag vill nästan skjuta mina lärare,
men men, snart borde kamran vara klar, DÅ KAN NI FÖRVÄNTA ER BILDER!! :D
bara jag inte har tappat bort kamera sladden, haha.
jajajajaj, vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0