dans i mitt hjärta!

heeeej =)

theresa kom hit idag, vi satt och chillade och snackade fett länge om allt och alla, haha, sen gjorde vi toast och drog till dansen. Och asså hjääälp vad grymma vi är! Man blir bara så pepp efter dansen, jag lovar att vi kommer dansa lika bra som dom i step up 2 snart, våran viljestyrka asså! KULTURSKOLAN IN MY ASS, VÅRT DANCECREW IN MY HEART!<3
hahaha, nää men asså jag blev fett taggad, drog ju även fast knät fortfarande är känsligt men jag orkar inte bry mej, så sträckte jag nacken oxå lite. men asså vi är så grymma, gaaah puss på oss! I morrn blire komma hem efter skolan, ska nog städa, sen ska jag fixa lite saker, och sen blire libanesmat hemma hos th på kvällen med hela husis och en liten hänga kväll, fett nice =) Lite bilder från idag får ni ;)


haha någon random bild på mej =)


haha, jag var fett taggad idag, hoppade runt skrek, fick ideér :)


people =)


jag och vicki in action =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0