godnatt

hejjsan, har suttit och tittat igenom hela min gamla blogg, ni kan läsa den här, hade en innan det oxå men raderade den, vilket jag ångrar fett mkt nu. Så jag har egentligen bloggat i ett och ett halvt år. haha.
I alla fall så ska jag ta nåt litet att äta sen ska jag hoppa snabbt in i duschen och sen tror jag att jag ska sova, jag älskar att sova. Längtar! Men grejjen är att när man sover så går det fett fort så hör man mobilen ringa igen klockan sju men man ligger kvar i 45 minuter. ååååh hatar skolan. fast jag ska nog inte skriva så mkt om den längre, jag menar det har bara gått tre dagar och det är det enda jag klagar på. Inge mer! Jag hatar skolan och nu vet alla det =)
Men godnatt bloggen, vi hörs i morron, ska antagligen va med amanda =)


asgammal bild men bjuder på den =)

Kommentarer
Postat av: amanda

oouuff, fett blek ;o

2009-08-19 @ 22:38:04
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0