if you smile trough your fear and sorrow, smile and maby tomorrow, you'll find that life is still worthwile

haha, ser ni så fort alla kom tillbaka har jag inga bilder i bloggen och typ max 2 inlägg om dagen. men men
Va nyss på hope och min mobil DAMPADE och den var ju typ halvt sönder, den hade ramlat i bitar för varje gång jag tappade den så lossnade något så tillslut var den verkligen i bitar typ, så dampa lite kasta den i väggen för den vägra sätta på sej. och nu så skulle man ens inte få den lagad om man lämna in den hahaha, fast asså den mobilen sög verkligen, hatar den nu, hatar allt! Så då rädda amanda mej så har hennes gamla mobil, nu ska jag bara berätta för mamma som kommer bokstavligen döda mej, fast asså jag har ju ändå betalat hela äckelmobilen själv för jag har abonemang som jag betalar själv, mina saker och jag gör precis vad jag vill!
ajaja, sen blev det filmkväll hemma hos Ludde men jag palla inte dra dit,vill bara vara nere i mitt täcke hela dagen i morron, lyssna på musik och inte gå någonstans, bara sova ut och tänka lixom, äsch känner mej fett och arg och jag vet inte, tror jag ska blanda i hop en kokosbollssmet md bananer i och sen ska jag lägga mej ner och lyssna på Michael Jackson, och drömma mej bort ;)

aja här är bilderna från idag som jag och amanda tog i badet.


ha, drivbild.


amanda, drivbild med.

skriver mer i morron, hoppas jag är på bättre humör då, ska ju på 18års fest men vi får se hur det blir med det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0