it's not about what you got, it's what you make of what you got.

nu sitter jag hemma hos amanda, vi åt i alla fall på kina, skitgott, så lärde th mej äta sushi men ja var fett nära på att spotta ut ändå, det var inte gott alls. kanske ätbart, men nej inget för mej. Sen skjutsade jag hem henne för hon skulle hjälpa sin mamma med nåt sen drog vi till vicki. Jag, vicki, Amanda, Ludde, Rasmus och Malin, sen drog Malin och Ludde å spela trummor typ fett länge då hade vi feeett kul haha, sen kom dom tillbaka och vi hade nästan ännu roligare. Bara sitter och chillar med sina vänner gaaa finns inge bättre!
aja, nu kanske jag och amanda ska se på i taket lyser stjärnorna. =)
seees <3

heeey that's me, hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0