möblerna

justeja, jag köpte ju nya möbler i måndags, inte allt då ska nog åka iväg på lördag eller nåt och köpa typ sängen. eller det kanske blir senare får se helt enkelt=)
men jag har fotat allt (fortfarande med mobilkameran) såå det blir dom vita möblerna, guld detaljer, typ ramar, spegel, kuddar, sånt. och sen en stor grön växt i ngt hörn =)
och jag har inte möblerat rummet, dom bara står där medans jag väntar på att köpa in allt annat =)


eneklt skrivbord och fett skön skriborsstol =)


fett sköönt stol att bara sitta i, kanske lite onödigt men jag älskar den =)


och en liten hylla, i vissa hyllor ska jag ha små guldramar med mina egna
foton i, lite guldramar på skribordet oxå och sånt, sen ska jag ha några stora
på väggarna, och en stor vid sängen på panama, nice va? =)

Kommentarer
Postat av: amanda

FETT SNYGGT!! :D avis

2009-08-12 @ 23:33:57
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0