nu drar vi hem till mej

tjena =)

sitter hära hemma hos Amanda, vi har gjort lite allt möjligt. Så har vi lärt oss några danssteg, så snart ska vi hem och öva nu medans vi fortfarande har lust.
Har fått alla varberg bilder nu och så tog minnet slut på min USB! asirriterande så jag var tvungen att radera en massa videos, men som tur var har jag dom flesta videorna uppe på YT=)

jaja nu drar vi hem till mej tror jag, juste i morron 07:30 landar Elida Ludde och Niclas tror jag, Och sen runt två på eftermiddagen landar Vicki och några till, äntligen kommer alla hem, Och i morrn kommer Th hem oxå! :D Eller aa, typ tidigt på måndag morgon, men hon åker i morgon i alla fall, Nu börjar mitt liv igen ;)


haha, amanda och jag i ringarna i varberg haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0