turn around I'm here, if you want it's me you'll see, doesn't count, far or near, I can hold you when you reach for me

hejjhuu, skulle ha dragit hem till amanda men elida tog min moppe i morse och sa att hon skulle vara tillbaka vid två, men hon har fortfarande inte kommit hem :S
Så jag fick pappas kort så ska jag och dennis sen åka och köpa lite gott att äta och titta på film, och det är en dokumentär om Michael Jackson senare så den ska vi titta på oxå, så kanske th kommer över oxå och joinar oss. haha fick nyss sms av elida för jag hade klagat på att hon inte kom hem.
"D e inte mitt fel. Hade mkt disk! För mkt disk. D va tydligen märstadagen idag :s:@
aaaa fick jobba 3 timmar över, tror du inte jag är irriterad till max lr?!
"
haahaha, man ba chillaa :p aja, hon lär väll komma hem snart. Då drar jag och Dennis och handlar lite.
LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0