from the bottom of my heart, I HATE SCHOOL!

asså hjälp, jag saknar sommaren redan. Vet ni vad som väntar nu? Hösten och Vintern, sen våren. Jag vill verkligen inte för dom årstiderna betyder kallt och skola. Jag vill bara spola tillbaka tiden med mina vänner när vi var någon gång och badade, eller när vi grillde på DB. Eller nåt sånt, jag vill aldrig tillbaka till skolan. Fick reda på att vi kommer gå från 08.10 till 15.30 varje dag förutom fredagar. Helt sjukt, dessutom ska man ha tid med dansen, kompisar, plugga och det kanske viktigaste, att ha tid för sej själv oxå. siiiiiick. ah men idag ska jag bara va hemma, typ lägga mej och sova nu för jag är fett trött, hatar skolan. Tänk i morron vid den här tiden kommer jag sitta i skolan.. och hela året framöver. Hatar ekilla, sämre och sämre för varje år. Och det är precis som förra året, går upp tjugo i åtta, fixar mej fort, drar tio över åtta och kommer försent. JAG ORKAR INTE , det känns lixom som jag inte vet vad jag ska göra.
Jag vill ge allt men jag ska inte, och
Jag ska ge allt men jag vill inte, fattar ni?

äej, ska aldrig sätta min fot på en skola när jag tagigt studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0