libanes foood =)

hejjsan!

har haft en jättebra kväll hemma hos th, käka libanesisk mat som är SÅ GOTT , sen satt vi alla och snackade lite och så, alltid kul! Sen så runt halv tio drog jag hem, typ satte mej hära haha. Jaja, i morrn blire en låång skoldag vet jag, men sen runt ett typ ska vi se på den dära kulturskolans föreställning, bättre än att sitta på lektioner. Sen så tvingar svenskaläraren tillbaka oss så vi ska i alla fall få gå hela dagen.
I morrn tror jag att ajg bara ska vara hemma och vila, har inte varit för mej själv på hela veckan så jag tror det kan behövas faktiskt. Och då blir bloggningen någolunda bra oxå, funderar på en ny design, en riktigt proffsifg som jag kan ha för typ alltid haha. fast då får man ju betala oxå, men men, vi får se hur allt blir =)
men jag säger väll godnatt, kanske skriver ngt mer om jag får ngt att skriva, ska snart gå och sova.


belive, respect, love, risk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0