i will be strong on my own, i will see through the rain, i will find my way, i will keep on traveling this road, til i'm finally reach my dream.

somnade typ efter att jag hade suttit vid datan, skönt att sova och huvudvärken gick bort. Bu såhär mot kvällen tänker jag göra kokosbollsmet med banan i.Och jag känner mej lite nere nu när jag hörde hur bra Elida har på sitt gymnasium. Fick mej att längta ännu mer efter att gå ut ekilla skiten, men jag har ett HELT år kvar. Åttan gick fett fort, men samtidigt jätte sakta. Men men, det är bara att bita ihop och sen köra hårt och jag tror faktiskt jag kommer välja samma som Elida, haha, fast vi får se, Ska ju börja välja gymnasium nu den här terminen, FETT NICE!

ah men nu så ska jag bara slappa i morrn tror jag att jag ska vara med ngn kompis, om jag kommer överens med mamma för har bråkat med henne..stupid.
aja vi hörs senare <3


sitter och lyssnar på Beyonce, hon är fett grym<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0