091201

jadu.... hinner inte med och blogga så mkt trodde att allt plugg var över men tydligen inte. Kommer aldrig komma ifrån det här.
Har ett matte prov, ett biologi prov och en S T O R inlämning i HK tills i morrn. haha NOWAY att jag hinner med d asså. Har gjort lite på biologin så d får gå som d går, dessutom är läraren nästan döv så man kan ju fråga varandra. Matten dåå... för läsa igenom alla dom dära förklarar rutorna sen får jag jobba JÄRNET på matten i morron så ska jag göra den på läxläsning. Sen får vi se hur lång tid d tar för mej.. sen hem direkt ska verkligen försöka att städa mitt rum, sen runt sex drar jag hem till Sara, sen hem vid nio Grey's. Förs dåå kan jag plugga. Då ska jag bara fixa lite Svenska och kanske försöka börja på HKn..
Juste har glömt att berätta.. fick MVG på mitt spanskaprov, precis som jag trodde haha. Nici sa att jag hade alla rätt, typ 41/41. Nice, man känner sej feett grym då! Men inte lika grym när jag ska göra dom hära två proven i morrn och d kommer inte gå bra asså...

whatever så har vi beställt klasströjjor och byxor, eller aa hon betäller på fredag. Det blir svart båda två för mej, hade ändå inte tänkt använda båda samtidigt så d slipper se ut som en overall.
På arslet skare stå Juicy.... Th är Tasty, och jag är Juicy.. men jag börjar ångra mej nu... skulle ha dancer från början på arslet men d va några stycken i min klass som redan skulle ha d och dom dansar på kulturskolan...vill ju inte förknippas med kulturskolan, hahaha nää men jag ville ha nåt eget.. men nu vill jag så gärna ändå ha dancer.. ska fråga Linn om man kan byta.. ajaj hon kommer inte bli glad. Och på tröjan skare stå Latina. och nu märker jag att jag har skrivit waaay to much, måste plugga. byye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0