091202

tjena.. vet att bloggen är tråkig och utan bilder men asså min kamera är ju helt cp så pallar aldrig ta bilder.
Gjorde i alla fall två prov idag, blir väll VG på båda.
Jaja är här hemma och chillar.. ska snart dra till Sara.
Har ni märkt att det är IIISKAALLT! asså jag tror jag dör, varför går inte människor i ide? :(
jag pallar inte ha såhär kallt, jag har fett känsliga öron så nu värker mina öron till max.... jaja är hungrig, trött, och allvarligt deprimerad. hahaha neeej d är jag inte, är bara trött och hungrig men jag har lovat mej själv att sluta sova på dagarna för då somnar jag inte på kvällarna, somnar typ runt 2 eller 3 varje kväll för att jag sover efter skolan. Så då pallar jag inte gå upp tidigt på morgonen.. jaja,
sitter och lyssnar på julmusik fett mysigt! =)
vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0