091219

hoola :)

var på julfesten igår och d va fett kul, garvar ju alltid lika mkt när man är med vännerna. Har tänkt på folk som inte har några vänner eller nåt asså när garvar dom? Hur kan man ens leva utan att garva? Jag har ju varit inne nu i två dagar och hade feber när jag var där oxå, inte lika mkt men ändå, Jag stod inte ut med att vara inne och ha tråkigt, man fick lixom abstinens besvär, haha.
jaja, god mat vare i alla fall  haha, Sat med, Amanda, Emma, Ritta, Henok, Th, Ludde, Rasmus, Moa, Johan & Stina :)
Jaja, känner mej friskare idag så ska va med Amanda :)
och juste har glömt att säga vad jag har tänkt på, haha att medans vi är i Panamá så kommer jag köra videobloggar :D, chill va? :) haha skulle aldrig kunna göra det om jag va i Sverige det käns för konstigt, men det känns som att jag faktiskt har en anledning att köra videbloggar när jag är i Panamá, känns som jag har alnledning över huvud taget att blogga när jag är i Panamá, då är ju bloggen mest för mina vänner och släktingar så dom kan läsa och skit vad jag gör. jaja ska göra nåt annat nu, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: onlytwogirls

Fin blogg!

2009-12-19 @ 13:55:45
URL: http://onlytwogirls.blogg.se/
Postat av: onlytwogirls

Fin blogg!

2009-12-19 @ 13:55:46
URL: http://onlytwogirls.blogg.se/
Postat av: Erica

sjukt söt blogg! :)

2009-12-19 @ 20:27:02
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0