091227

ojojoj, asså jag kommer ha fullt upp!
igår var vi i kista köpte typ inget förutom nyårsklänning:)
i alla fall såg vi Bryan och hans kusin snacka om att jag DOOOOOG, fast vi kom på att det var Bryan sen men asså hans kusin... ay caramba säger jag bara fett kattig! I alla fall sen kom vicki hem till theresa så sov vi dära, vi hade fett kul, sen har jag dansat från tolv idag till halv nio på kvällen, asså det var verkligen fett jobbigt! Kul.. visst, men asså fatta vilka dagar som väntar. Har fullt upp hela tiden. I morrn ska jag dansa från tolv igen sen heeela kvällen tills den börjar då kör vi introdansen. Jag LOVAR att jag ska fixa någon som filmar och sen så ska jag lägga upp alla danser som dansas, det är bara en som jag inte är med på men den filmar jag oxå för jag är ändå med nästan kan man säga hahahaha. whatever. Nu är jag och amanda hemma hos amanda sen ska vi hem till Ludde som fyller femton idag! Vi ska fira han lite, Sen drar vi hem till mej och socer och sen så tolv i morrn igen. kommer hem sen runt tolv/ett på natten så vi får se hur d blir med bloggningen amanda kanske tar med sej sin data då får vi hoppas att det blir bättre med bloggningen, men nu pallar jag inte blogga mer. Vihörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0