091228 -nyårsfestivalen

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

jag är slut. eller aa typ, nu ska jag berätta om mitt liv =)
haha,igår efter att jag hade bloggat drog vi hem till ludde, jag amanda, th och rasmus, så va min syrra, sara ida, samira niclas och gabriel där. Tittade på typ lite av en film sen stängde dom av så drog typ alla, så va jag, amanda, th, rasmus, niclas och jonathan kvar och satt och snackade, skrämde upp oss själva feett mkt :p
i alla fall sov hemma hos mej, sen va vi tvungna att åka klockan tolv, skulle dansa så vi dansade rätt så mkt idag, inte lika mkt som igår. Så köpte vi kläder och d, hade faktiskt kul. Så visade vi upp "dansen" asså d va bara en snutt på typ 30 sek som öppnade hela nyår, den va hur grym som helst. Vi satte allt exakt samtidigt. Ska visa er snart filmade med vickis mobil så lägger upp på youtube snart så :) Direkt efter det vare någon låt som vi va tvungna att dansa till oxå, mest hoppa runt hahah så jag trodde helt ärligt att jag skulle spy, man var tvungen att le lixom och hoppa runt och leka att allt var perfekt men jag kände smaken av blod i munnen... ayayay min kondition asså! Whatever, i morrn ska jag upp rätt tidigt, ska typ sitta i receptionen sen ska jag stå i cafét så ska jag kanske öva dans lite, ska inte dansa sen på kvällen det är några andra i dansgruppen som ska dansa en GRYM låt asså, dom är fett grymma! Jaja, ska snart gå och sova måste vara pigg i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0