bildboooomb

tjena tjena :)

somnade direkt efter att jag skrev inlägget tidigare idag och sen vakna jag runt sex. bara att klä på sig och fixa sej sen drog jag till hope. De va kul dansa som vanligt efteråt.
Och seeen tog jag, vicki, amanda, th, ludde, rasmus & henke bussen till vicki så köpte vi chirrebirre ;) haha
drog vidare till vicki satte oss dära och hade sjukt kul.  pallar inte berätta lägger upp alla bilder istället ;)
drog hem för en stund sen med amanda, th och killarna.. nu är jag hemma med amanda hon sover hära som vanligt. Och i morrn så blire baka lussebullar och pepparkakor hemma hos th med allihopa, ni vet amanda, ludde, rasmus, vicki & henke. Sen på kvällen tittar vi på julfimer, niiice ;)
men vi hörs.


amanda och th.


amanda och jag.


vickiii :)


haha











haha vi hade sjukt kul med den här.



ludde och amanda


haha





haha


haha, jag vet att mitt hår ser jätte roligt ut, ser ut som att jag har fått
en elstöt! ;)




haha cp


henke käka bajs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0