Panamá

okejj, jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det, jag vet att många från min klass läser min blogg så ni får väll antagligen på det hära genom bloggen nu eller genom Nici eller Th i morrn för jag tror inte jag skulle komma, inte för att jag sak berätta det hära utan för jag ska till min favorit person i hela världen - tandläkaren! Och efter det kommer jag ha så ont i tanden som vanligt, men vi får se, kanske ska dit i alla fall. whatever.
nu till det vikitga,

Jag ska flytta till Panamá! Jag och hela min familj flyttar ner till Panamá om ett halvår, så runt slutet på Juni och början på Juli drar vi ner dit. Så Sommaren 2010 flyttar vi men vi kommer tillbaka efter ett år, så sommaren 2011 kommer vi tillbaka. Så vi ska bo dära i ett år, jag kommer få distansundervisning då så jag inte behöver gå om ett år. Annars hade jag aldrig åkt haha.
Så vi håller på att titta på Mikael Elias kan fixa undervisning till mej och Elida så hoppar jag bara in i klassen till tvåan och elida går tillbaka till sin gamla klass i trean. Om inte Mikael Elias kan fixa allt det hära så finns det två skolor i Stan som fixar det så då går jag hos dom i ettan, sen får vi se vilken skola jag går i i tvåan.

Jag har vetat det hära sen början av November, fick reda på det under praoveckorna men har inte fått säga något för det skulle va hemligt på grund av en massa anledningar. Idag så berättade mamma och pappa för alla och det var väll blandade känslor haha, så jag träffade alla vänner dåra, d va många som grät, vicki, malin, theresa, th grät oxå när hon fick reda på det. haha, fatta att jag ska leva utan alla dom i ETT ÅR!
Det är det som bekymrar mej mest, annars har jag inga problem, ska få bo i ett varmt land, jag kommer bli BRUUN, det finns snygga killar hhaaha, jag kommer bo nära min släkt vilket är såå skönt! Jag går i skolan FAST HEMMA FATTA VAD SOFT!  Sen finns det några nackdelar, jag missar vickis sweet sixteen hahaha, hon är ju amerikan så hon kommer fira stort :( Sen kommer jag sakna mina vänner så asså det kommer göra såå ont! Men det känns skönt att veta att jag kommer ju tillbaka. Asså jag är så taggad nu så jag vill att tiden ska gå fett fort, men jag vill oxå att den ska gå saaakta så jag hinner spendera mycket tid med mina vänner.

Jaja, det var väll det jag ville berätta. Får se om jag kommer till skolan i morrn. men nu ska jag sova i alla fall, vi hörs <3


det känns som att det är på riktigt nu, och det känns bra.


Kommentarer
Postat av: fridah

ÅHHHHH VA ORÄTTVIST !

bajs på dig

2009-12-07 @ 19:09:31
Postat av: fridah

ÅHHHHH VA ORÄTTVIST !

bajs på dig

2009-12-07 @ 19:09:47
Postat av: Jennifer

hahahaha

2009-12-07 @ 19:33:52
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/
Postat av: cissi

det känns inte alls ett dugg bra <33

2009-12-08 @ 14:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0