har fått mobilen nu

jag har fått min aino nu, jag älskar den! Den är ju typ som vilken mobil som helst.. fast bättre :)
mamma och pappa köpte den med telenor abonemang fast operatörlåst, så jag har satt in mitt comviq kort som egentligen borde vara slut nu?  whatever.. ska köpa kontantkort snart för mitt abonemang går ju ut när somhelst :) fast sen så är ju nu menyn efter telenorgrejjen.. fast nu när jag har tittat på den lite så är den mkt snyggare :) hahaha, jag tkr den är gulligare, jag älskar den.

i alla fall var jag på nyårsfestivalen typ hela dan, vi hade ju kul som vanligt :) dansade inte idag men ska göra det i morrn och på torsdag, men jag pallar inte blogga, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0