i got the AAAAAAIIINOOOOO


haha, fick min aaaino, inte här nu men snart så! haha dom la lappen i en kartong som tillhörde Nokia n95
(papis mobil), chill, tror dom beställde svart den här gången och utan abonemang, första gången i mitt liv jag har mobil utan abonemang kommer känna mej som ett stort handikapp! Eller kontantkort kanske är bättre? vi får se, fick min parfym som jag ville, SKOOORNA! blev nästan gladare när jag fick skorna än mobilen hahaha, money, smink och lite sååånt. Jag blev jätte nöjd! Har världens bästa föräldrar, nu ska jag och Elida se någon film, vene vilken.. Amanda förbjöd mej att titta på en viss film för hon vill se den med mej...hahaha nej nej, men den hära julen blev jätte lyckad, har världens bästa föräldrar, helt klart!♥


Kommentarer
Postat av: firar nyår tillsammans nästan varje år :) <3

fin fin blogg :)<3

2009-12-28 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0