090701

hejjsan!

måste skriva ett skitsnabbt inlägg lite snabbt, igår var jag med Amanda, sen drog jag och Lina, amanda och malin till våfflan. Bilder kommer =) Vi hade jätte mysigt, sen kom ludde hem till Lina så var vi dära hela kvällen =)
Idag drog jag Amanda, vicki och Lina till sjudagårdsbadet och har badat hela dagen, vi hade jääättekul. Så nu klockan sex ska jag vara hos Sara och innan det ska jag ta en snabbdusch! Efter att jag har varit hos Sara drar jag på filmkväll med alla vanliga så kommer jag hem någon gång mitt i natten eller på morgonen. Så förvänta er inte att jag kommer blogga.

nej nu måste jag duscha om jag ska hinna åka.
vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0