090702

hah man ser verkligen hur statistiken sjunker nu när man inte skriver så mkt och det är så fint väder :p

men igår var jag ju och badade, det var verkligen skitvarmt i vattnet, 25 grader, ville vara i och bada hela tiden så jag sket typ i att sola. Sen på kvällen drog vi till Sara och atte oss på en brygga och pratade lite, det var fett nice.
Och fram mot nio så vare filmkväll hos Lina, det var Hon, jag, vicki, Amanda, Th, Malin, Nici, Ludde, Niclas & Rasmus.
fast Malin och Nici drog typ direkt. Men vi andra stannade kvar och kollade på världens bästa film, vet inte vad den hette men den var skitbra. Sen satt vi och snackade och vid två drog vi hem =)

Mina planer idag är att vara med Amanda och Vicki. Så jag drar till dom vid tre om jag hinner. Så sover jag dära=)

vi hörs <3


mee love ;)<3

Kommentarer
Postat av: stina

Men till vänster under min profilbild finns det väl en ruta med reklam ? :P

2009-07-02 @ 19:12:31
URL: http://sttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0