090704 , shoppat

hejjsan!

har nästan precis kommit hem till Amanda, vi fyra tjejer drog till kista runt ett. Åt först thai mat, skit gott. Sen gick vi runt i en massa affärer, köpte för 1000 kr typ är rätt nöjd men det känns som jag behöver mer, önskar jag hade ett jobb eller känade pengar på att blogga!
När jag kommer hem tar jag kort på allt jag köpte, det var en massa tröjor och ett par jeans, nu behöver jag typ ett par sommarskor, shorts, bikini =)

Nu sitter alla hära hemma i Amandas lägenhet, ÄLSKAR HENNES LÄGENHET, DOM FÅR ALDRIG FLYTTA! i sånna fall flyttar jag till den hära lägenhten när jag blir stor haha, dom gör toast så ska vi äta ;)
aja, ska joina tjejerna nu, vi hörs =)<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi 1000 var väl ändå rätt mycket att handla för? asså jag menar eftersom du ville köpa mer XD haha :P

ja det hade inte varit dåligt att tjäna pengar på bloggen..

kram!

2009-07-04 @ 22:09:30
URL: http://emmiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0