090706

heeeej :D

känner att jag är uppe i tid idag, eller aa.
Var ju hos vicki på filmkväll igår med henne, mej, amanda, lina, sarah, nici, ludde, niclas, rasmus, henke tror det var alla :p men vi kollade på dagboken haha och jag blev fett pissed off men det försvann sen. Så var vi vakna och satt och snackade och flumma ni vet och runt fyra gick jag och Amanda och la oss, somnade runt fem för dom andra höll på att spela en massa musik i rummet utanför. Sen vart det tyst runt sju för dom drog till coop hahahaha.
Men runt åtta vaknade jag igen så har vi bråttats och tro det eller inte men vi körde viskleken vid frukost bordet hahahaha.
Och sen juste, har garvat så jag döööööööööött idag! Både Ludde & Rasmus är ju i målbråttet hehe, (stavning?) så har dom suttit och spelat zoombie spel så dom skriker som två små tjejer hahahahaa, SKITKUL

Så nu runt ett drog alla hem till sej för att äta, duscha och sånt och sen tillbaka till Vicki på filmkväll igen, då ska vi se mina favorit filmer Resident Evil. Ääääälskar Action filmer! Fast ettan av RE är inte så bra men dom andra är skitbra. ååååh jag dör. hahaa, har inte sovit så mkt så kommer däcka fett tidigt ikväll -.-

ajaa, ska ta nåt att äta sen ska jag hoppa in i duschen sen tillbax till Vickiiiiiiiiiiiii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0