090709

hejjsan :)

idag blir en vanlig slappdag, länge sen jag var hemma själv utan en enda kompis på hela dan. ååååh så sköööönt!
och idag ska jag fråga pappa när vi kan lämna in min kamera för jag känner att bloggen börjar bli fett tråkig nu när jag inte kan bjuda på mina egna bilder typ, om man inte vill ta med mobilkameran men HAHA -.-
aa, men jag ska fråga mamma sen om hon vill dra till affären med mej och köpa lite mys saker, så vill jag hyra en film oxå. 
I morrn blire Eurostop med Amanda, jag vet fett B dra till Eurostop men jag pallar inte dra till typ väsby, kista eller stan. Så då ligger eurostop nära och bra och man kan bara ta moppen dit, wohooo.
aja, nu ska jag fortsätta chilla framför TVn, seeya =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0