090727

hejsan  jag lever, är nyvaken.. eller har varit vaken i en timme men är fortfarande nyvaken ändå.
jaja. idag blir en dag lika dan som alla andra. Tror att USA folket kommer hem på Lördag eller Söndag, men sen måste dom ha en dag att vila upp sej tror jag för det är ju typ 6 timmars skillnad i tiden dära men men, så om en vecka. EN VECKA -.-
aja, amanda kommer ju hem nu på fredag, jippi! Och nu drog ju Tvillingarna och är borta i tre veckor!
och th borde komma hem snart tkr jag -.-
aja, nu ska jag inte sitta hära och klaga över att alla mina kompisar är utspridda över hela jorden.
jag ska duscha, sen ska jag väll sitta hära en hel dag till kvällen då jag tittar på tv.
åh, jag är trött på det här nu,
äsch ska hoppa in i duschen nu, baaaaaajs<3


en supervacker bild på min favorit th :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja det enda du skriver i din blogg är att alla dina kompisar är borta och skriver att dom ska komma hem!

2009-07-27 @ 14:40:46
Postat av: Jennifer

SV: saaant, hahaha, jag vet. men jag har ju inte så mkt att göra.

2009-07-27 @ 18:18:42
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0