alla mobilbilder


bilderna blir helt i o ordning, men LEV MED DET!


Vicki och Malin, älskar den hära bilden <3


Ludde och Rasmus var ett par ;)


haha jag och Amanda när vi sov ;)


några tjejjor ;)


haha jag och Lina på tågresan ner =)


henke =)


Vicki och Henke =)


haha ludde när han spela flöjt ;)


några personer ;)


Vicki, emma, amanda, jag , rasmus, fridah och viktor ;)


en liten bild när vi dansa, tror jag ska lägga ut videon på youtube.


jag och amanda när vi ska hem =)


igen


Jag, Elida och Niclas =)


otra vez


varberg...

det var dom flesta bilderna, nu ska amanda bara skicka dom andra när hon kommer fram, och det är väääldigt många bilder så det får gå i olika omgångar. Sen har nici nåra stycken oxå. Så kommer jag sno några från facebook =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0