borta bra men hemma bäst!

ja, äntligen hemma!

älskar verkligen hemma, nu kan jag sova hur gott som helst i min egna säng, toalett, dusch, kök, familjen, TV, data. ALLT!  Det var faktiskt kul i Varberg och jag måste faktiskt säga att deras kebab var den godaste jag har smakat! Och det var riktigt nice, drog och badade nästan varje dag med kompisarna, och bara hängde med dom. Vi dansade oxå två kvällar. Så åt vi på thai oxå smakade sushi. Trodde det skulle va äckligare.. men det var fortfarande inte ätbart. aja, vi hade i alla fall skitkul. Istället för att berätta allting så får ni allt på bilder. mkt roligare, mkt bättre.  Rasmus tog ju typ 10 00000000 bilder med amanda kamera, så har nici oxå tagigt massor och jaa.

Men nu när man är hemma så drar, Vicki, Ludde, Niclas & Sarah till Usa i tio dagar.. Och Amanda drar till Norrland i tio dagar och på Torsdag drar Malin nån stans i Sverige i tio dagar.. Så jag blir i stort sett själv i två veckor -.-
men men, det kan man behöva. Lina, Nici, Stina & Moa är ju här =)
jaja, nu pallar jag inte skriva mera. Men nu vet ni att jag överlevde Varberg i alla fall.


jag och amanda =) alla andra bilder kommer i morron =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0