buenas noches

tjena =)

det funkade inte alls att skicka bilderna, när jag fick reda på att Amanda var i huddik, trodde hon var i ljusdal. Där hennes farmor och farfar bor är ju största landstället så jag bara garva och sa att hon kan skicka när hon kommer till ljusdal. Får hoppas att det går bättre då.  Nu äre så att i morron drar Elida till USA, det kommer väll vara skönt hahaha. Och Pappa, Dennis och Christian drar antagligen på Torsdag till hellefors och fiskar, vilket betyder att det bara är jag mamma och Alice hemma  :D SÅ SKÖNT! Då ska jag verkligen bara slappa och ta hand om mej själv!
Men jag kommer sakna alla mina vänner fett mkt!, Dom ända som kommer vara här är nici, henke, rasmus, lina. typ. fett lite, haha. Och Stina och Moa oxå! :D Måste höra när dom ska iväg på konfirmations grejj i tre veckor! ;( asså tre veckor, det är väll ändå fett för mkt!
Skulle tittat film med mamma men jag vene, hon ringde till panama och snacka fett länge, så jag satte mej hära. Nu pallar jag inte titta film. Ska ta nåt att äta sen vill jag bara lyssna på musik.

tänker inte skriva mer nu. godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0