draaaaar nuuuuuu

hejjsan =)

är uppe såhära tidigt, gick upp vid tio och mådde så illa för att jag inte har gått upp så tidigt på hela sommarlovet, undrar hur det blir i Varberg när vi ska käka frukost klockan åtta?! kommer spy varje morgon.. haha näej det går nog bra ;)
Nu ska jag bara packa det sista och städa lite i rummet, käka en stoor och god frukost sen drar vi. kommer sakna hemma feett mkt, hahaha. Men familjen drar ner till Varberg på onsdag till pappas kusin så behöver jag mer pengar eller om jag har glömt nåt äre bara smsa ;)

nu hinner jag inte sitta här, ska åka om en timme ungefär! Men vi får se om det blir något enstaka inlägg, annars kommer bloggen ligga still till på söndag kväll=)

 
kommer sakna min moppe, bebe<3 hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå gärna in och rösta:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-07-14 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0