every night i rush to my bed, with hopes that maybe I'll get a chance to see you when i close my eyes

hejjsan =)

har inte bloggat alls idag typ, har bara inte orkat. har varit med familjen mest, eller suttit vid datorn. men jag tänker inte på att blogga hela tiden, gjorde lite annat ;)
Sen så gick jag och la mej och sov en halvtimme kanske och så väckte min lillasyster mej och ville titta på lejonkungen, haha. Så nu sitter jag hära med henne och tittar, eller hon tittar, jag sitter vid datorn.
juste, amanda skulle skicka varberg bilderna i söndags, men vi satt dära och det tog så himla lång tid så jag fick damp och kryssade allt tillslut, jag får helt enkelt komma hem till henne på fredag eller lördag med mitt usb minne och ladda över dom, så hitta jag en bild på hennes blogg på mej, henne och fridah. haha så liite kan jag bjuda på ;)


amanda, jag och fridah när vi käkade kebab med Rasmus och Ludde
 typ precis när vi kom fram till varberg, saknar varberg lite faktiskt =)

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0