heal the world, make it a better place, for you and for me and the entire human race

hejjsan!

ska bara skriva jätte snabbt, har bara chillat hela dagen sen så frågade jag mamma om vi kunde åka och köpa nåt att äta och hyra en film, så vi drog och köpte melon, frukter från panama, eller costa rica då men det är ju samma som vi åt i panamda :p, sen så kollade vi på Bolt hela familjen, vi var tvunga att titta på Svenska för Alices skull, men den var ändå helt okej.
Nu ska jag mamma & Elida äta B&J och titta på någon film, vill se samma jag såg igår, ni vet typ Jacksons an american dream. Skiitbra film verkligen. Men det vill inte mamma -.-

I morron blire antagligen kina med amanda, ska testa lite sushi då eftersom det är bufé haha, sen kanske det blir Eurostop, men först måste jag prata med mamma så jag kan låna lite pengar =)

aja, nu ska brorsan ha datan. Vi ses



Heal the world med Michael Jackson, acapella. Sååååååå fiint! jag dör.
lyssna på alla hans andra låtar acapella oxå, asså det är sjukt fint!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0