hee hee

tjeena ;)

har precis tittat på jackass, asså fy vad man garvar. älskar dom dära killarna såå sköna, fattar inte vart dom får allt ifrån!
juste pappa lämna in min kamera idag. Dom säger att den blir klar tidigast 18 Augusti :o, hahahhaha då HAR hela sommarlovet gått och jag har inte haft min kamera hahaha så misslyckat men jag pallar inte sitta och sura för jag kan ens inte göra något åt det så jag bara garvar haha, Sen när jag får tillbaka den så ska jag vara fett mkt försiktigare med den för pappa undrade vad jag hade gjort med kameran, den var helt repig och förstörd. Men jag menar, om man använder den så mkt som jag har använt den så blir den så. Men batterispärren var borta oxå och så inte undra på att objektivet var helt trasigt, haha.
Men hörrni, på tal om att jackass är så kul.. jag har gått runt och skrattat i DAGAR speciellt när han sjunge hee hee ni vet som Michael gör ;)



kan inte sluta garva, får magkramp hahahahah

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahaha xD

2009-07-31 @ 16:39:10
URL: http://emwaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0