i need you thååååååååååååå

i brist på annat att göra och eftersom jag saknar th såååååå himla mycket ;( 

35 frågor om din bästa kompis.

weelll tar th!


1 Vad heter han/hon? Theresa Skaf


2 Hur gammal är han/hon? 14, :Ö


3 När träffades ni sist? Dan innan hon drog till Libanon


4 Vad har han/hon för hårfärg? Brunt


5 Brukar han/hon färga håret? näe, hon har slingat en gång tror jag =)


6 Vilka färger har han/hon haft? Ja, den hon har.


7 Vad har han/hon för parfym? Den dära lila flaskan, vet inte vad den heter. Men skiiitgod!


8 Är han/hon galen? galen? mer än galen.


9 Vad är ert första minne? Vene. haha


10 Har ni många minnen ihop? Asså SKITMÅNGA


11 Var bor han/hon? Brevid mej =)


12 Har ni varit utomlands tillsammans? niix


13 Är du avundsjuk på honom/henne? neeeej :p


14 Vad heter hans/hennes syskon? Antonia och Elias


15 När träffades ni första gången?  När vi skulle besöka våran nya klass till sjuan


16 Hur träffades ni? hamnade i samma klass


17 Vad går han/hon för sporter? ingen, men om dans räknas så.


18 Vad kan han/hon göra på helgerna? det hon har lust med. skitkonstig fråga.


19 Har han/hon fräknar? pyttelite, knappt så det syns. Men dom finns.


20 Har ni kollat film nångång? jaa.


21 Har ni bråkat nån gång? haha, jaaa fast aldrig lixom seriöst. utan det är mest. på driv eller att man irriterear sej på varandra
för en sekund :p


22 Har ni skrattat tills ni gråtit? jaa, skojjaru eller. Kommer fortfarande ihåg den gången... du vet vad jag menar th. *dregeel* *piiiss*


23 Har du sett honom/henne gråta? jepp


24 Vad gjorde du då? slog ner henne och tog fram gitarren och sjöng big girls don't cry. nej haha, satte mej brevid och trösta tills hon började garva ;)


25 Har du sett honom/henne vara riktigt arg? hahahaha aa


26 Har han/hon sett dig gråta? vene :p, är inte riktigt den personen som gråter inför ngn :p


27 Har han/hon svikit dig någon gång? nix, varför skulle jag då kalla henne min bästa vän?


28 Har ni pratat i telefon nångång?  jaaa


29 vad skulle du göra om han/hon dog? jag vet inte... skulle aldrig hända.


30 Kommer ni vara kompisar om 10år? jaaa, vi sitter alltid och fantiserar hur det är när vi är 80 bast!


31 Vad är det bästa med honom/henne? att hon är precis som mej, på pricken.


32 Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? inget, för då skulle hon inte va min th!


33 Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1miljon? jaaa


34 Hur ser hans/hennes klädstil ut?  hippie!!! ;)


35 älskar du henne?  MUSCHISMO!<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0