Ill be there to protect you, with an unselfish love that respects you

tjeena ;)

har varit hemma hos Nici hela kvällen, det var hon jag, Vicki, Amanda, Natalie, Henke & Rasmus. Vi hade skitkul. Kollat på michael Jackson, kom på en massa skiiitcoola grejjer till dansen vi går på. Seriöst kan bara säga att nu 2009(även fast halva har gått) ska det bli ändring på den hära lilla dansgruppen.  Aa, men va till Nici till typ tjugo i två, tog moppen hem till Amanda så jag sover hära inatt =) Vi ska ladda ner EN MASSA musik nu till Varberg, så kom med förslag nu!
aah men det hära lär bli sista inlägget tre dagar framåt, skriver igen på Tisdag, sen åker jag till vaaarberg..
även fast jag inte är så taggad


mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0