keep on with the force don't stop, don't stop til' you get enough

hejjsan =)

har bara varit hemma idag, kollade på Cinderella man nu för ett tag sen med mamma, vi skärde melon och åt en massa körsbär. trääävligt.
och i morron drar ju Moa & Stina, två till som åker bort. Så nu har jag verkligen bara Nici kvar haha.
KOM HEM ALLIHOPA
a men jag drog aldrig till Theresa för jag har fett ont i mitt huvud, så jag vet inte om jag kan hänga med Nici på tisdag till EK... vi får väll se helt enkelt.
Men i morron kommer pappa och killarna hem, så han ska lämna in min kamera på lagning på tisdag. skööönt.
jaja, i morron blir väl dagen lika dan som alla andra dagar. Börjar känna mej som en ensam varg som bara har sin mamma som sin enda vän. aja, ska nog myysa lite. ååååååh nu fick jag värsta idén. Sätta in minneskortet från min kamera till datorn, kommer ju knappt ihåg vilka bilder jag hade på den. det ska jag göra sen ska jag nog sova.

vi höörs =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0