maybe now michael, they will leave you alone?

när ska dom lämna honom ifred?!
Jag sitter hära och tittar på TV, så ska dom räkna upp alla droger och knark och inte vet jag vad dom säger att Michael använde, men hur ska dom veta?! Dom säger så mkt skit som säkert ens inte är sant, sen så börjar det snackas om att han hade en hemlig son. Och det skrevs en massa skit om hans dotter efter att hon höll sitt tal, typ "sanningen bakom paris tårar" och en massa saker.
HA LITE RESPEKT FÖR EN DÖD MÄNNISKA!
Jag hatar media, dom ska alltid förvärra allt och dom visar ingen respekt alls. Det enda dom skriver om är nedtryckande saker, det kan aldrig vara någonting fint för att hedra Michael, dom fortsätter att skriva en massa skit.
jag vill bara ta alla mediamänniskor och strypa dom och typ, elda dom. eller nåt. 
jag trodde verkligen att dom skulle låta han vara nu när han dött, men nej. inte ens det.
jag skäms för mänskligheten. 


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till änglabarnet Emilia

hahaha så jävla klockren kommentar hos Kissie alltså.

Isf menar hon att mitt barn Emilia inte är ett barn.

Hon är fjant.

2009-07-25 @ 00:18:33
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0