mitt otroligt tragiskt tråkiga liv

eeey, vad hände med statistiken? Den gick fett mkt uppåt förra veckan och nu är den nere på typ 15-20?
och just nu har jag absolut ingenting att göra, inga idér om vad jag kan blogga om, pappa har Tv' och tittar på F1 så det känns helt värdelöst, sitter hära och lyssnar på en massa MJ, men jag har verkligen lust att göra ngt men det är bara i morron kvar, sen kommer Amanda hem. tack och lov.
Fast jag tror jag ska följa med Nici i morron faktiskt, äej, här sitter jag och tjattrar om ingenting, eller mitt riktigt tragiskt tråkiga liv -.-
skriver mer sen när ajg får något lite mer intressant att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: hahaha när du har duschat? ;)

men hörru, snart kommer jag hem och save youre life hunny;)

2009-07-29 @ 20:10:40
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0