no food, no happy jennifer

var lite sur i morse, vet inte varför men jag ville sova mer och det fick jag inte haha, men nu har jag duschat ska bara städa i ordning lite i mitt rum för mamma blir helt galen, hela min garderob ligger på golvet seriöst. aa sen drar jag hem till Amanda, vi kommer nog sitta och kolla på Michael Jackson idag. Hade helst velat sitta själv med typ Amanda eller mamma och kollat, men nu ska ju hela gänget vara dära. Det blir säkert kul men inte alls samma stämning som när man skulle sitta själv. aja, har dålig dag idag. NÄ NU VET JAG VARFÖR!
har ju inte ätit på hela dagen!!!!!!!! jag har ju sovit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1  hahahaahahahha
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTT
JAG BEHÖVER MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

nu ska jag äta, sen ska jag städa rummet sen drar jag till Amanda, sover där ikväll.
hejj.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0