stalin's tomb won't let me be, on and on and on it came, wish the rain would just let me.

har varit med nici och moa, vi var ute ett tag och bara satt och snackade och chillade, sen så drog vi in och jag började baka en kladdkaka, och nu drog dom för Nici ska jobba i morron =)
men mysigt hade vi. Sen idag pratade jag med Amanda, asså fyy hon får mej alltid att garva, längtar tills på fredag när hon kommer hem, har alltid roligast med henne. Vad hade Varberg varit utan henne asså, hon är verkligen min lillasyster, jag kan bli riktigt pissed off på henne och hon på mej, men vi älskar varandra ändå,  och jag skulle aldig någonsin snacka skit om henne, det gör man bara inte om sina syskon. DU ÄR MIN PRUTT DARLING :D
Nu ska jag läsa en godnatt saga för min syrra sen ska jag och mamma sitta framför tven med kladdkakan :D


kooom heeem =(<3 (nej jag är inte seriös på bilden haha)

Kommentarer
Postat av: AMANDA

hahaha aaaw :)<3

FÖRSTA GÅNGEN DU SKRIVER NÅT FINT OM MEJ I DIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!! (det får du göra oftare tkr jag ;)

2009-07-30 @ 11:27:07
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0