tänk på att jag inte är speciellt seriös, bara lite

ÅHNEJ!
usafolk, förlåt om ni tar illa upp men. KOM INTE HEM!
Insåg nu att det enda dom kommer snacka om är USA och hur underbart allt var, så kommer jag och amanda sitta dära som två retards och bara lida genom allt prat!
Vicki, Ludde, Niclas, Elida.
stanna.. hahahah
eller nej, i början får dom snacka om USA hur mkt dom vill, men sen efter en vecka när det börjar bli tjatigt.
Så fort dom för USA på tal så kommer jag säga.. men i panamá.. och amanda kommer säga, men i thailand.. hahaha
eller hur amanda? TILLSAMMANS SKA VI BESEGRA USA!
hahahahahahhaa ojojoj, jag måste gå och lägga mej innan jag spårar ur totalt.
ta inte illa upp usafolk. älskar er ändå ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahah visst. men du kmr ju va mkt med th nu när hon har kommit hem från libanon? så då kmr jag sitta där själv som en retard =P

2009-07-30 @ 10:22:18
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0