th is coming home on Sunday! :D

hääääi =)

har tittat på rena rama rolf med mamma och pappa hela kvällen, hahah svennehumor är det bästa som finns asså! Eller en VISS svennehumor, dom gamla, Nya svenska filmer är bara dryga och tråkiga, men Rena rama rolf, Albert och Herbet, Vi hade i alla fall tur med vädret (inte igen, den sög) Sällskapsresan och sånna filmer.. asså in my heart säger jag bara haha. Näej men mitt  allt ringde Th, och kände att jag INTE kunde dissa henne så jag drog ner och snackade med henne, och fy vad skönt det var att höra hennes röst igen! Har saknat henne som jag vet inte vad och nu sa hon att dom kommer hem på Söndag, eller typ Måndag morron. YES!
maa homiie is coming hooome sooooon! :D blev riktigt glad. Och vi börjar redan planera lite av våra liv i nian, haha det är bara en massa crazy saker men har alltid så kul med henne, jag älskar henne, ni vet en bästa vän som man känner igen sej själv med. Hon är lik mej på ALLA sätt, det är kanske därför vi inte kommer överens ibland och det blir som jag ska toffla dej videon hahahaha, äej, gött att hon kommer hem snart säger jag bara. Och sen när vi börjar skolan (inte för att jag längtar, för det gör jag VERKLIGEN INTE!) men då kommer det bli fullt ös säger jag bara.

jaja, blev ett litet hyllningsinlägg till Th ahahahhaahahah, men det förtjänar hon.
min lilla idiuuuut<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0