natti

hääjjsan =)

har precis kommit hem, det var helt okej där borta=)
men men, i morrn kommer amanda hem. Så jag sover halva dagen sen drar jag nog till amanda, skööönt att komma ut lite och vara social igen. Och på söndag kommer ju ett helt gäng hem, såå skööönt så jag dör :p
jaaao, har nt så mkt att säga, längtar bara till sängen lyssna på musik och dröma mej bort från denna hårda värld, haha neej men usch, jag går och lägger mej tidigare och tidigare för varje dag, sen så vaknar jag senare och senare för varje dag. Sova är det jag är bäst på, finns inget bättre än att sova!
men men, innan jag lägger mej ska jag visa vad jag hade på mej idag, inte världens bästa bild men snart kommer min kamera tillbaka!


nu strejkar tanent bordet, det r vissa kbokstver ja inte kan skriva som ni kanske mrkt.
mm. konstit, skriver  i morron, ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0