varberg nästa, hemma på söndag

neej nu orkar jag inte hålla mej borta från datan längre!

så under dagarnaaa, har jag varit med amanda faktiskt, vi i dansgruppen träffades för att dansa sen har vi inte gjort så mkt mer. Eller jag och Amanda laddade ner en massa låtar, det var typ 300 400 hundra som vi kan ha nu till varberg! ;)
aja, har packat för fullt oxå. Hoppas verkligen jag får med mej allt nu! Kommer dö annars.
Aja, det blir kul att dra ner till Varberg med alla sina vänner, men vi får se hur det blir sen efter några dagar, kommer få fett hemlängtan, bli trött på allt och alla och sakna moppen och min säng....
men men, det blir säkert kul. Så får man tänka ;)
och vetni? ;o jag har fått ett myggbett tror jag på min arm, så det är en knöl som är JÄÄÄTTESTOOOR! och kliar gör det oxå. Fast jag har varit såhära extra känslig mot bett sen jag var liten. Vill inte veta vad som händer om jag blir stucken av en geting.

aja, pallar inte sitta mera och blogga, bloggar mer i morron, sen blir nästa på söndag eller nåt om jag inte snor Rasmus toutch, eller stavas det touch?  äsch. =)





i miaa yaa maaa' hooomiee <3
come home, i'll be waiting for yooouu.


Kommentarer
Postat av: a

hahahaha, du glömde skriva att vi ramlade ner för backen... xD

2009-07-14 @ 00:08:22
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0