BILDBOMB!

Nu kommer Nicis varberg bilder :D


jag var heelt galen i dom där ringarna ;)


Vicki =)


heelt nyvakna


Saraa :D


Lina och Cissi :)


Vicki och Henke =)


Rasmus, Ludde, Henke och Vicki =)


jag var som vanligt på med min pose ;)


Emma =)


Ludde, Amanda och drooogade jag ;)


Heidi, sara, Sara & Mary =)


en massa folk =)


Jag och Amanda med min pose, haha ääälska x)


Ludde och Sara =)


Amanda, jag och Rasmus. (jag alltid lika galen/glad ut på alla foton:p)


i told ya ;)


Ludde, Jag och Rasmus


Ludde och Mary


frukosten sista dagen,=)


men jag var ju alltid lika glad hahahha


Niclas med hahahha

Nu orkar jga inte ladda upp mer bilder, så det var en riktigt bildbomb :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0