ångest inför skolan

ohno

om 40 dagar,börjar skolan igen! uuuuuuh, neeeeej. Jag kommer aldrig orka med mina lärares röster, eller vakna tidigt på mårnarna för att gå till skolan. I början av åttan vaknade jag i hyffsad tid, ni vet typ sju, fixade sej, tog lite kort på morgonen haha, hade lite tid över, tog bussen till skolan. Men nu den senaste tiden i åttan började jag vakna en kvart innan bussen gick, tog på mej kläder och borstade tänderna, tog med mej lite mascara till skolan typ. Vissa dagar skippade jag dom första lektionerna och tog sovmorgon, Dagen innan skolavslutningdagen tog jag en lång sovmorgon kommer jag ihåg. Så skööönt haha,  Gick ändå ut med hyffsat bra betyg, 4 MVG, 7 VG, och 4 G, tror jag.
undrar hur det kommer bli i nian, för jag känner just nu att jag skiter fullständigt i skolan, kanske för att det är sommarlov, men men, vi får se hur det blir. vill hellre gå om åttan för det var inge svårt alls!

men jag kommer aldrig palla nian



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0