iii loooooove yaaa hooooooomiiiiiiiee

Sådärja, nu har jag sagt hejdå till Th ;(
haha det var svårare än jag trodde, först var vi hemma hos henne och chillade lite, sen gick vi ut och snackade med Henke & Ludde i typ en halvtimme för hon och henke ville säga hejdå typ, sen så drog vi till mej hon tog lite saker som var hennes som jag hade hemma hos mej, Sen drog vi och mamma över till henne så sa våra mammor hejdå och vi samtidigt, haha vi kramades typ flera gånger haha sen en high five emellan åt och skämtade bort lite, men nu insåg jag hur mkt jag kommer sakna henne! ;(  min favorit ghettobarn! hahahaha
i love ya my beautiful ghettogangsta' twin <3

har sååå sjukt många minnen med dej, youtube säger jag bara.












































alla minnen th! dö inte nu i libanon, maaaa hooomiiiee :D<3
te amo, muuuchismo!

Kommentarer
Postat av: Joss

Haha, det ser ut som om ni har roligt tillsammans, speciellt på sista bilden ;)

2009-07-04 @ 22:19:56
URL: http://josefinburell.blogg.se/
Postat av: Theresa

hahahah, faan asså xD

LOVE YA TOO HOOMIIIEEEEEE !! MY OWN GHETTOBARN <3



miss u soooooooooooosooosoosososoooo much :'(

2009-07-07 @ 19:26:32
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0